چند و چون

مجله خانواده و سرگرمی

چند و چون

مجله خانواده و سرگرمی

  • ۰
  • ۰

صبحانه رژیمی

برای رسیدن به وزن دلخواه راهکار هایی وجود دارد که از مهم ترین این راهکار ها، تغذیه مناسب و رژیم درست است. بسیاری از افراد که در آرزوی لاغری هستند، هر چقدر که تلاش می کنند به وزن دلخواهشان نمیرسند و وعده های غذایی آنها در روی بسیار کم است و از خوردن صبحانه نیز غافل هستند در صورتی که، کی از مهم ترن وعده های غذایی در روز خوردن صبحانه رژیمی است.

صبحانه رژیمی 

برای طرز تهیه صبحانه رژیمی می توانید از جو دو سر و شیر کم چرب استفاده کنید. برای تهیه این صبحانه مقداری شیر را در ظرفی ریخته و آن را بر روی گاز بگذارید تا جوش بیاید. هنگامی که جوش آمد مقدار جو دو سر را در داخل شیر ریخته و کمی عسل به آن اضافه کنید. می توانید برای طعم بهتر آن در از میوه هایی مانند موز و توت فرنگی نیز استفاده کنید.

صبحانه کتویی

برای لاغری شکم و پهلو میتوانید از رژیم کتو و دستورات آن نیز استفاده کنید تا لاغر شوید. رژیم کتو که امروزه علاقه مندان و طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده توانسته تاثیرات بسیارب بر لاغری بدن و خصوصا شکم و پهلو بگذارد.

نکته

برای تاثیر و لاغری بیشتر، از کم چرب استفاده کنید و برخی از مواد مانند قند، شکر، آرد سفید و نان سفید را از سفره خود حذف کنید این کار هم به سلامتی و هم به کاهش وزن شما کمک بسیاری میکند و همیشه توجه داشته باشید شاید، تهیه صبحانه و میل آن وقت گیر و سخت باشد اما اگر سلامت بدن و تغذیه مناسب برای شما از اهمیت بر خوردار باشد هیچوقت این وعده غذایی ویژه را کنار نمی گذارید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی